loading...

دنیای طراحی و ساخت سایت حرفه ای

ایو (Biography): در صفحات اجتماعی کاربران تازه وارد به اولین مشکلی که بر میخورند اصطلاح بایو چیست؟ و این سوال که بایو یعنی چی در ذهن همه مخاطبین این پیام رسان ها تداعی میشود. اگر بخواهیم  بیوگراف

ایفانت بازدید : 49 شنبه 05 آذر 1401 زمان : 15:01 نظرات (0)

ایو (Biography): در صفحات اجتماعی کاربران تازه وارد به اولین مشکلی که بر میخورند اصطلاح بایو چیست؟ و این سوال که بایو یعنی چی در ذهن همه مخاطبین این پیام رسان ها تداعی میشود. اگر بخواهیم  بیوگرافی را به طور مختصر به شما توضیح دهیم باید بگویم به توضیحات مختصری که فرد که در صفحه اول حساب کاربری در همه پیامرسان ها درباره خودش مینویسد بایو یا همون مخفف شده بیوگرافی میگویند. که در صفحه پروفایل شخص قابل مشاهده است .

متد های نوشتن یک بیوگرافی

امروزه نوشتن یک بیوگرافی منحصر به فرد یک المنت خوب در بین  فعالان مجازی محسوب میشود و متد هایی برای هر کسی تعریف شده است که ما در اینجا برخی از آن ها را برای شما بازگو میکنیم. اما بیوگرافی هر شخصی نسبت به حیطه کاری او متفاوت میباشد یعنی شما اگر پیج کاری داشته باشید باید توضیحاتی که در رابطه با پیج خود میدهید در رابطه با کارتان باشد یعنی آدرس ، آدرس صفحاتی که در آن تبلیغات میکنید و ... را در صفحه خود بنویسید . اگر پیج شما شخصی میباشد باید توضیحاتی که در صفحه بیوگرافی خود مینویسد اطلاعاتی اعم از سن،جنسیت، محل زندگی و یا از تعلقات شخصی خود بنویسسد. بعضی از فعالان هم در حوزه تبلیغات و واینری در اینستاگرام فعالیت میکنند یا به اصطلاح پیج پابلیک داشته باشند توضیحاتی که در صفحه خود مینویسند با بقیه افراد کاملا متفاوت است و در صفحه بیوگرافی خودشان اطلاعاتی از سلیقه شخصی خودشان مینویسند.

المنت های تشکیل دهنده بایو در پلتفرم اینستاگرام

برای نوشتن و ایجاد یک بایو منحصر به فرد و جذاب در پلتفرم اینستاگرام باید یک سری نکات را رعایت کنید و از این نکات در نوشتن بایو خود استفاده کنید. این بخش ها عبارتند از :

1- عکس پروفایل:

وقتی وارد اینستاگرام میشوید اولین چیزی که توجه شما و مخاطبین را جذب میکند؛ عکس پروفایل میباشد. عکس پروفایل به دلیل جلوه های بصری که در بایو اجرا میکند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما برای عکس پروفایل نیز باید به یک سری نکات توجه کنید که این نکات اعم از :

  1. برای نمایش بهترعکس پروفایل بهتر است عکس شما از ابعاد 200*200 پیکسل استفاده شده باشد تا کیفیت خوبی برای نمایش داشته باشد.
  2. عکس پروفایل شما باید در عین جذابیت ساده و قابل فهم برای کاربران باشد.
  3. عکس پروفایل شما باید ماهیت پیج شما را تحت نظر داشته باشد.
  4. اگر دارای شرکت یا دارای یک برند هستید میتوانید از لوگوی خود در عکس پروفایل استفاده کنید.

2-نام اکانت:

شما در اپلیکیشن اینستاگرام به جز نام کاربری (UserName) می‌توانید نام دیگری نیز برای اکانت خود انتخاب کنید. این نام کاربری را شما و سایر کاربران میتوانید در قسمت بایو پیج خودتان مشاهده کنید و به طور واضح برای کاربران  قابل نمایش میباشد؛ پس به همین دلیل برای منحصر به فرد بودن بایو پیج شما حائز اهمیت است. اگر بخواهیم تفاوت دیگری از نام اکانت با نام کاربری برای شما بازگو کنیم این است که شما در نام کاربری نمیتوانید از ایموجی و کارکتر های مختلف استفاده کنید اما در نام اکانت شما میتوانید به راحتی از ایموجی و کاراکتر های مختلف و متعددی استفاده کنید.

3-متن توضیحات:

 متنی که شما در بایو پیج خودتان میتوانید بستگی به حیطه کاری شما دارد یعنی اگر شما پیج کاری دارد باید اطلاعاتی از محیط کار و روش انجام کار و توضیح کیفیت را در بایو به نمایش بگدارید و یا اگر پیج فان دارید باید نمیش اطلاعات پست ها و استوری ها و یا سلیقه کاری خودتان را در متن بایو به نمایش بگدارید.این متنی که شما در بایو پیج خودتان به نمایش می گذارید می‌تواند به طور کامل توضیحی از معرفی و زندگی‌نامه مختصری از یک اینفلوئنسر یا سلبریتی‌ها باشد و یا شعار و توضیحات برند برای شرکت‌ها و مؤسسات در آنجا نوشته شود.نوشتن متن جالب در بایو سبب میشود تا افراد بیشتری از کاربران به پیج و محیط کاری شما اطمینان کنند.

4-قرار دادن آدرس سایت در بایو:

اگر شما خودتان کسب و کار اینترنتی دارید و از طریق پیج اینستاگرام خودتان کسب درآمد دارید، یکی از بهترین روش های تبلیغات قرار دادن لینک وبسایت خودتان در بایو پیج میباشد.شما میتوانید علاوه بر اینکه درون بایو پیجتان لینک سایت را قرار میدهید؛ درون کپشن پست های پیج کاریتان نیز لینک ها قرار دهید تا بازدهی بیشتری برای تبلیغات سایت شما باشد.

5-قابلیت تماس یا contact button

یکی از قابلیت هایی که اینستاگرام برا پیج های بیزنسی و آنلاین شاپ ها و یا پیج های کاری قرار داده است؛گزینه تماس و یا contact button میباشد که قابلیت دسترسی به مشتریان را به شدت افزایش داده است.شما با استفاده از قابلیت میتوانید امکان دسترسی مشتریان به خودتان با افزایش شدیدی مواجه کنید و نرخ ایمپرشن را بالا ببرید.

شما برای دریافت اطلاعات کامل تر در رابطه با بایو میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://lernoweb.com/seo/external/social-network/400-بایو-بیوگرافی-چیست-چه-معناست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما

وبلاگ ما در ارتباط با اخذ اقامت,دکوراسیون و عروسی مطلب منتشر میکند.در زمینه عروسی مطالبی در مورد آرایشگاه عروس و نحوه آرایش عروس و ... ارائه میشود.در ارتباط با دکوراسیون نیز مطالبی با عنوان دکوراسیون داخلی در خانه و ادارات و ... ارائه میشود و در ارتباط با اخذ اقامت نیز مطالبی در مورد مهاجرت به کانادا,زندگی در کانادا و ... ارائه میشود. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 223
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 825
  • بازدید سال : 4,210
  • بازدید کلی : 25,396